Kysymyksiä ja vastauksia
En pääse kirjautumaan sisään omilla tunnuksillani?
- Napsauta Omat sivut -symbolia tai kirjaudu sisään tuotteen kohdalla.
- Napsauta Salasana unohtunut -painiketta ja kirjoita sähköpostiosoitteesi. Uusi salasana lähetetään sähköpostiosoitteeseesi automaattisesti.
- Tämän jälkeen voit vaihtaa salasanasi itse. Napsauta Omat sivut- ja Salasana-painiketta. Kirjoita ja vahvista salasanasi.
Voinko lisätä useita klinikallani työskenteleviä käyttäjiä?
- Kyllä. Napsauta omilla sivuilla Käyttäjät-painiketta. Jos vain yksi yrityksessä työskentelevä henkilö on rekisteröity, hän toimii automaattisesti tilausten hyväksyjänä. Voit lisätä useita tilaajia. Kun tilaaja tekee tilauksen verkkokaupassa, tilauksen hyväksyjän tulee hyväksyä tilaus ennen sen toimittamista Unidentille. Tilausten hyväksyjä saa automaattisesti sähköposti-ilmoituksen, jossa pyydetään hyväksymään tilaus.
- Jos myös tilaajalle halutaan antaa oikeus hyväksyä tilaukset, tilausten hyväksyjä voi myöntää hänelle tämän oikeuden.
Voinko lisätä useita toimitusosoitteita?
- Kyllä. Napsauta omilla sivuilla Osoitteet-painiketta. Silloin voit lisätä toimitusosoitteita. Osoite valitaan kassalla. Osoitteiden tulee sijaita samassa maassa.
- Jos haluat muuttaa laskutusosoitetta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 020 177 2300.
Mistä löydän aiemmat tilaukseni?
- Näet kaikki aiemmatUnident-tilauksesiomilla sivuilla Tilaukset-kohdassa. Napsauta tilausnumeroa nähdäksesi koko tilauksen.
Voinko uusia aikaisemman tilaukseni?
- Kyllä. Näet kaikki aiemmat Unident-tilauksesi omilla sivuilla Tilaukset-kohdassa. Voit käyttää aiempaa tilausta pohjana napsauttamalla ostoskori-kuvaketta.. Tällöin koko tilaus lisätään ostoskoriin.
Voinko tilata tuotteita aikaisemmasta tilauksestani?
- Kyllä. Näet kaikki aiemmat Unident-tilauksesi omilla sivuilla Tilaukset-kohdassa. Napsauta haluamaasi aiemmin tehdyn tilauksen tilausnumeroa. Kun napsautat tuotteen kohdalla näkyvää ostoskori-kuvaketta, kyseistä tuotetta lisätään 1 kappale ostoskoriin. Jos tuotteen kohdalla ei näy ostoskori-kuvaketta, tuote on poistunut valikoimastamme eikä sitä voi enää tilata.
- Voit lisätä haluamasi tuotteen suosikkilistaan napsauttamalla sydänsymbolia. Tiettyjen tuotteiden kohdalla näkyvän käyttöturvallisuustiedotteen voit lukea napsauttamalla asiakirjasymbolia.
Voinko nähdä, onko tilaukseni käsitelty/pakattu/lähetetty?
- Kyllä. Näet kaikki aiemmat Unident-tilauksesi omilla sivuilla Tilaukset-kohdassa. Näet Tila-sarakkeessa, onko tuotteesi pakattu tai lähetetty.
Mistä tiedän, ovatko kaikki tilaamani tuotteet lähetetty?
- Näet kaikki aiemmatUnident-tilauksesiomilla sivuilla Tilaukset-kohdassa. Näet haluamasi tilauksen tiedot napsauttamalla tilausnumeroa. Näet Tila-sarakkeessa, ovatko tuotteesi pakattu, lähetetty, ovatko ne jälkitoimituksessa tai toimitetaanko ne osissa.
Miten laadin suosikkilistan?
- Voit laatia suosikkilistat omilla sivuilla Suosikkilista-kohdassa. Anna listoille nimet, esimerkiksi Kylmäsäilytystuotteet tai Kertakäyttötuotteet.
Voit laatia suosikkilistoja kolmella tavalla:
- Avaamalla aiemmin tehdyn tilauksen ja napsauttamalla haluamiesi tuotteiden kohdalla näkyviä sydänsymboleita. Kun napsautat symbolia, voit valita, mihin suosikkilistaan tuote lisätään.
- Käyttämällä hakutoimintoa. Kirjoita verkkokaupan yläosassa näkyvään hakuruutuun esimerkiksi tuotteen nimi tai tuotenumero. Näkyviin tulee hakutulos. Voit lisätä tuotteet ostoskoriin ja/tai suosikkilistaan.
- Kun siirryt Unidentin verkkokaupassa tuotesivulle, voit aina lisätä tuotteen suosikkilistaan napsauttamalla sydänsymbolia.